Sider

tirsdag 9. august 2011

Super Tuesday!

Dagen har forsåvidt vært grei. Ikke gjort stort. Var på sykkeltur og en tur på lekeplassen. Datamustingen på macen min har gått i filler i dag. Aner ikke hva som skjedde, plutselig mens jeg holdt på med den vill den ikke trykke mer. Typisk min flaks. Skal klage når jeg kommer til Norge, om det fortsetter. Kanke ha det slik. Akkurat for øyeblikket låner jeg en usbmus av Far, glemte å ta med den Chris kjøpte til meg inn fra bilen. Får hente den i mårra.!

I kveld skulle vi se "Horrible bosses". Tredje gang vi forsøkte å se den, og tredje gang den var utsolgt. Det var siste visning i dag. Det var på trynet. Endte opp med å se "Rise of the planet of the Apes" instead. Den var grei. Følte jeg hadde sett den før. Ekkelt. Lyst på en liten søt ape jeg. Etter filmen var det Taco bell så klart, og taco sauce.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails