Sider

søndag 14. august 2011

Tidlig bursdagsgave og ukesoppsummering


Onsdag: Fin jobbdag, var paa McD til barnelunch. Macbooken svikta. Trente og reiste til Chris. Stjal laptopen hans. Saa jeg kan overleve de siste 2+maanedene jeg skal vaere i dette landet. Den har ikke norskt tastatur.
Torsdag: Tror det var en fin jobbdag ogsaa. Egentlig var hele uka ganske bra. Gikk paa stranda etter jobb. Fikk en fantastisk foelelse av frihet over meg. Sinnsykt deilig. Bare meg selv aa tenke paa, ingen barn i mils omkrets, perfekt temperatur...
Fredag: Dagen gikk fort, mor var hjemme saa hadde for det meste bare ett barn av gangen. Deilig. Men mini har kommet i trassalder/faatt egen vilje, saa han rulla rundt paa gulvet og hylte i 10 minutter etter mor+bigT gikk paa stranda. Chris henta meg etter jobb. Var paa mallet for aa se etter bursdagsgave til Tomsimin. Ikke lett. Hjemme hos han fikk jeg bursdagsgaven min. En skilpadde! Han er baby, red eared slider(uten noe roedt paa seg) og heter Ragnar Culley. Han er kjempe soet og ganske badass(ja, man kan vaere begge deler at once). Han liker godt aa svoemme inn i hjoernet av aquariumet og nekter aa vaere paa steinene. Chris lagde Tikka Masala, med litt hjelp. Likte ikke dette merket paa saus, eller risen. Den smakte papp. 



Loerdag: Idag har jeg trent, og vasket klaer foer Clare picked me up, og saa bar det av gaarde til Maroon 5/Train konsert. Det var goey! Egentlig skulle Gavin Degraw vaere opening act, men var blitt syk eller noe. Det var teit. For de som var stand in sucked big time. 

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails