Sider

søndag 12. juni 2011

Oppussing

Da har jeg pussa opp litt her på bloggen, trengte å gjøre den litt mer sommerlig.
Har ikke gjort noe spesielt mye i helgen... Var med Chris i går, det var koselig. Vi så på "The incredible Hulk" som faktisk var ganske bra! Først var vi en liten tur på mallet da (skoene mine var satt ned fra $60 til $40, dét var kjipt), og på 99 for middag. Det var godt. I dag har jeg bare tatt det med ro. Skypa med mamma. Vaska rommet/sengetøy. Gikk til treninga, men det var stengt! Igjen! Må høre med de i mårra når de stenger på søndager! Irriterende. Endte opp med å løpe meg en tur. Jeg misliker sterkt å løpe. Til slutt skypa jeg med Tomsimin i et par timer. Koselig! Nå skal jeg finne meg litt mat/"middag", og sjokoladevann. Og så blir det tidlig kveld tror jeg...

Forresten så har jeg bestemt meg for Norge, så watch out for meg i slutten av oktober en gang. (Med mindre jeg stikker til Canada da...!). Og jeg trenger JOBB!!!


2 dager til Astrid kommer! Gleder meg masse!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails