Sider

søndag 7. august 2011

Helgen

Lørdag gikk med til romvasking/rydding og trening, før vi, Chris og jeg, stakk til independence mall i Kingston(sørover). Det var et heller miserabelt mall... Begge to var skrubb sultne (og noen var en tanke gretten). Hadde ikke lyst på kinamaten der, så stakk til en restaurant utenfor. Det var også kinamat fant vi ut. Med den treigeste servicen ever. Og vondeste maten jeg har smakt siden jeg kom hit! Smakte ingen ting.  Vi bestilte to forskjellige retter og de smakte likt. Sausen var helt forferdelig. Ødela alt sammen. Og ikke nok med det, Chris fikk maten sin minst 5 min før jeg fikk min. Og de ville ikke komme med regninga, så endte opp med at vi la litt penger på bordet og gikk. Skulle ikke lagt igjen penger, de fortjente ikke det!


I dag våkna jeg tidlig, gikk å trente og så bar det videre i styrtregn til Au Pair Meeting. Var bare meg, Clare+typen og Shannon som ble med den båten vi var på i alle fall. Det var jo på tryne. Men men. Vi fikk sett hvaler! Ikke så mange da, men et par. Fikk noen good shots too. Ellers var det en mildt sagt bumpy ride home. Kan si det slik at jeg har fått min dose av berg og dalbaner for en stund nå. Glad jeg tok en sjøsjuketablett, i hvertfall med tanke på at jeg var kvalm fra jeg våkna pga maten i går. Og jeg har vært sjøsjuk én gang i hele mitt liv! 




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails