Sider

tirsdag 30. august 2011

No super tuesday

Teite folk som endrer enkeltes timeplan, så de må jobbe sent i dag, og ødelegge date night/super tuesday. Og ikke nok med at de gjorde det denne uka, de gjør det samme neste uke. Så i dag skal jeg bare trene og slappe av. Er ganske trøtt etter jobb, løp etter mini på stranda i flere timer. Han skulle ikke være i nærheten av meg, bare løpe vekk. Vannet er blitt iskaldt etter stormen, ca 5 norske grader kaldere, og det merkes(når det endelig hadde blitt ok temperatur-20 grader- forrige uke, nå er det ca 15) Men bades skal det. Understrømmene er sterke, så Martine må være med ut. Og blir iskald. Så jeg fryser fortsatt, selv etter timer under dyne og teppe... Gleder meg til Norge hvor jeg ikke trenger å bade i isvann.

Ellers har det ikke skjedd så mye siden sist. Har ca 13 dager igjen med jobbing nå. Begynt på liste over ting som må gjøres før jeg forlater landet. Mange av punktene inneholder photoshoots, så kommer vel muligens bilder etterhvert. I går lagde jeg min egen brush i Photoshop. Har lyst til å begynne pakkinga, men får vente en uke-halvannen tror jeg. Kommer til å bo nok i koffert de neste ukene. Om 57 dager er jeg på flyet til Norge. Tiden flyr!

Hvis noen vil komme på besøk til meg helgen 4-6 november blir jeg glad! Home alone på "nytt" sted. Hehe

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails