Sider

torsdag 1. september 2011

Martines første metal-konsert

I går var tiden kommet for min første metal-konsert (første liten konsert også for den saks skyld). Vi skulle se Kamelot (og et par andre band). Det var... interessant. Varmt. Vonde sko. 4timer opp og ned ståing. Prøve å holde balansen. Likte tromme soloen best, hehe, og låta etter (for den hadde jeg hørt på youtube før. Ny i gamet?!) Var gøy da, mange rare folk i verden. Metal er ikke så ille, men fortsatt ikke helt min greie. Kan hende det blir ny konsert i fremtiden. 

On our way...

=Admit two

Kamelot. Han ene duden er norsk visstnok.

Headbanging
Og som det visstnok alltid hører med etter konsert-Wendys. Ingen av oss var sultne, så delte denne. Faktisk ikke så aller værst.
Nesten hjemme så vi denne fyren, til høyre i midten av bildet. Han spiste potetgull, og så løp han unna når jeg ville ta bilde av han.

Var i seng sånn litt over to i natt. Heldigvis begynte jeg litt senere på jobb i dag, som faktisk var en grei dag. Litt tung i hue, og ganske såre fotsåler. Men hindret meg ikke fra å ta en siste treningsøkt på ocean fitness. Gikk raskt, men ganske bra(til vond skulder å ha).

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails