Sider

søndag 28. august 2011

Helgen

Fredag bare slappet jeg av her tror jeg . Lørdag var jeg hos Chris og baby. Vi lagde fisk, lekte med Raggie på lekeplassen hans fram til han tissa på meg! Og når Chris prøvde å snakke til han, så beit han Chris. Skjønner ikke hva som gikk av han igår altså. Satser på at han er i bedre humør neste gang jeg ser han. Fikk tatt et forsøk på et familieportrett i alle fall da, alle var ikke like heldige...


 




I dag har jeg ikke gjort så mye, strømmen gikk i 1 tiden, så da tok jeg en nap, så "kamilla og tyven", spiste middag, leste litt blad fram til det var for mørkt, og da begynte jeg på ny film. Plutselig rundt halv ni kom strømmen tilbake. Utrolig hvor kjedelig livet er uten strøm. Ellers så har det vært en del vind i dag, men ikke noe skummelt. Tenker på å klippe meg. Tror jeg skal gjøre det før jeg flytter hjem igjen. Må tenke litt mer på det.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails