Sider

fredag 14. januar 2011

2010-Vinter

I november møtte jeg Tsubasa i Boston:
Var på Ikea:
Fikk Norgespakke:
 Var i Franklin zoo:


 Juletretenning på Quincy Market i Boston:
 Andre au pair meeting, tassing i skogen, 2 av 7 som ikke snakket spansk:
 Fant mus på rommet mitt, og ellers i huset:
 Feiret Thanksgiving:

 Som ble avsluttet med stort bål:
 På Black Friday ble det shopping, resultatet kan dere se her. Var også veldig flink til å trene i november.
I desember feiret Clare-bear og jeg tomåneders bekjentskap med en tur til NYC:
Fant ut at navnet mitt ikke er sååå uvanlig her likevel:
 Juleaften kom og gikk. Om natten kom nissen til strømpa mi:
 Og under juletreet:
 Clare og jeg var på "The Blue Man Group" igjen:
 Farget håret på hverandre, og fikset oss for nyttårsaften:
 Som delvis ble tilbragt tittende på isskulpturene i Boston Common:

Alt i alt, ikke et alt for værst år. Det sluttet i alle fall ganske så fint. Bokstavlig talt. (selvom starten var noe tråkig). Satser på at 2011 blir enda bedre. Kan i alle fall se ut til at det blir det akkurat nå!
Done!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails