Sider

søndag 16. januar 2011

Kjapp oppdatering

før au pair meeting.

Fredag var en kjedelig dag hjemme. Lørdag var en rolig dag, prøvde å møte Claudia(fra Tyskland) på dagen, men ingen av oss hadde bil så da gikk det heller dårlig. Fikk gått en tur og skypet med Tomas da. Det var koselig. På kvelden  var det mall-tur(kjøpte faktisk ingenting annet enn middag til $6! Men fant "skinn"jakke til meg da, så om noen vil sponse rop ut) og "The Back-Up Plan". Kom hjem 2:15 eller noe i natt. Og så ble jeg (som alltid på søndager) vekket av Clare-bear alt for tidlig. Nå skal jeg bare gjøre siste finish på utseendet og så skal vi til Boston og Frog pond(skøyter) og kinesisk suppe eller noe med alle de andre au pairene fra Bostonområdet i "mitt" firma. Får se hva som skjer etter det... Bilder kommer sikkert en annen dag. om jeg husker å ta noen.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails