Sider

fredag 26. november 2010

Black friday

Har vært på shopping i dag. To ganger til og med. Først med baby, og så i ettermiddag med Clare og Nika. Kjøpte to kjoler, en topp(skal nok byttes), kåpe, julegave og litt småting. Alt for 115 $, noe som vil si ca 700 norske penger. Ikke værst, ikke værst vel? 

Nyttårskjole. Mangler bare sko og slikt.
 Random kjole,.
 Topp, skal byttes tror jeg.
 Kåpen.

Da jeg kom hjem lå det en pakke utenfor døra. Til "Martine". Det var koselig. Inni den var det ett stykk julegave (regner jeg med), en pose med rosa perlekjede(fra Helenemor) og to perlehjerter(fra Martemor) som nå pynter opp pulten min, og en pose med et blått og grønt perlekjede fra Helene til bigT. Så søtt. 

Fant sjokoladekalender i dag også. Har funnet det før og, men da har det kostet sånn... masse penger. Men her kosta den bare 99 cent. Så da fikk jeg julekalender i år likevel :D (selvom jeg ikke liker sjokoladen da, bare jeg får åpne er jeg glad)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails