Sider

søndag 24. juli 2011

Super saturday-8 weeks left!

Den værste varmen har avtatt litt her borte. I kveld hadde jeg faktisk en varm dusj! I går rydda jeg litt med klærne mine, fant to poser klær som skal gis til good will. Og da har jeg ikke gått gjennom kommoden min, og har noe jeg skal bruke så lenge jeg er her borte men ikke tar med tilbake til Norge... På kvelden var jeg en liten tur på mallet med Chris. Byttet en veske, og spiste middag. Var vel egentlig det eneste vi gjorde. Etter det lagde vi is. Gleder meg til å smake, forhåpentligvis kanskje onsdag om det blir personlig trening igjen(og noen ikke har spist opp alt)...? Fulgte denne oppskriften. Hadde ikke tid til å lage brownies da, så vi puttet oppi reeses pieces ("nonstop" med peanut butter inside). Den bør bli god(Kunne kjøpt 3 bokser Ben & Jerrys istedet for denne). Smakte greit da den hadde stått litt i frysern, så tror det blir bra. 




 Noen tar oppvasken, mens andre dokumenterer
 Norsk kokesjokolade. Nå har jeg bare 9,5 plater igjen! Hvordan skal jeg klare meg ut oktober?
Superkokkene!
(jeg har en sommerfugl i håret)

Ellers så bestilte jeg meg plass på gruppetur fra Los Angeles til San Fransisco i natt. I oktober. Det blir bra. Satser på et par dager ekstra i både LA og SF, så blir nok borte ca 2 uker. Nå må jeg bare få bestilt fly og hostel. Noen bra og billige tips på overnatting/severdigheter?
Treningskortet mitt gikk ut i går, så må vel kjøpe nytt i mårra... Pengene har absolutt begynt å få ben å gå på.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails