Sider

torsdag 28. juli 2011

10 Måneder!

Uka har vært kjølig(ere). Egentlig litt deilig, men er litt kaldt på stranda da, for den må man jo til. Hver dag. Tirsdag var det halvveis super tuesday, var i Hingham, så ble ingen taco bell eller saus desverre. Vi så "Captain America". Det var en bra film. Liker at alle super hero filmene her starter i Tønsberg, Norway altså. Regner med at "The Avenger" foregår i Norge!
Onsdag var det 10 måneder siden jeg satte meg på flyet fra Norge til USA! Det ble "feiret" med en helt forferdelig dag på jobb, værste hittil tror jeg. (hjalp ikke at foreldra var 25 min forsinket, uten å ringe/sms/unnskylde seg). Stakk så fort jeg klarte, kjøpte middagsingredienser før jeg endte opp hos typen. En god times tid halvsoving og avslappning før vi stakk for å trene. Noen var litt for utslitt og lite energi til at det gikk noe bra, men fikk jo gjort litt da. En høyrearm som virkelig ikke ville løfte noen ting, mens venstre ikke ble sliten i det hele tatt. Merkelig (egentlig ikke mtp at jeg bar mini på høyrearmen HELE formiddagen). Hjalp på humøret å komme seg bort i alle fall. Etter trening var det middag-steak, løk, mais, ris og brokkoli med vanvittig salt og rar stir fry saus. 




Smakte på isen vi lagde i helgen også. Den var god, men litt "tung". Skulle piska eggedosisen mer. Og litt sterk sjokoladesmak. Men ellers var den god da. Mektig. Ikke verdt $20. Hehe

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails