Sider

lørdag 8. januar 2011

2010- Vår

I januar bakte vi(Jonah, Carrie, Kristin og mamma-jeg tok bilder) boller:
 Og familien Haugesund var på besøk:
 I februar sluttet jeg på jobben, så da fikk jeg alt for mye fri. Mamma og jeg tok en (gratis)tur til Køben:

 I mars søkte jeg som au pair.
Ingebjørg kom til byen i april, vi tok en tur til festningen (i mitt hjerte):

 Og familien Haugesund kom tilbake på besøk:
 Det gjorde de i mai også, da tok mamma og meg de med på kosetur til byen/båttur:
Koste med andre søte små:
 Og bytur med Sara:
 I slutten av måneden dro Mamma og meg til Kreta for to uker:
Jeg klarte så klart å bli syk med feber og vond hals osv etter en og en halv dag i paradis:
Hr. Solberg kom:
 Vi dro på en heller mislykket tur til Santorini hvor jeg red på muldyr:

De resterende dagene ble tilbragt slik:
 Og så besøkte jeg Platanias et par dager etter pappa kom og kunne holde fru Solberg med selskap:
To be continued...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails