Sider

torsdag 11. mars 2010

Neste (skole)år

Jeg har funnet ut at jeg vil være au pair. I USA. Så etter å ha lest en del på nett fant jeg først ut at jeg skulle reise med Cultural Care gjennom EF. Meldte meg på nettmøte med dem, men fikk ingen informasjon før uken etter det hadde vært bl.a. Syns det var litt dårlig, og etter litt mer lesing på nett syns jeg det virker som om AuPairCare via STS er en bedre organisasjon, så da reiser jeg med dem. De har vært veldig greie og hjelpsomme hittil i alle fall.

Betalte inn programavgiften på mandagkveld, og i dag ringte de for å avtale intervju. Mandag klokken to skal det skje. Litt skummelt. Vet jo at jeg har masse erfaring med barn. Vet også at jeg snakker greit engelsk. Håper bare jeg klarer å formidle det, at ikke ting går i stå for meg. Jaja, får fokusere på engelsk denne helgen tenker jeg. Så får jeg lese på bilteorien etter jeg er ferdig med intervjuet! (Og forhåpentligvis få tatt den i løpet av neste uke)

3 kommentarer:

niina sa...

Jeg tror nok du gjorde et godt valg i å bytte byrå ja, har hørt mye negativt om Cultural Care, mens Au Pair Care er kåret til det beste byrået gang på gang:)

Brainsuppe sa...

Så bra:) Var det jeg har lest også, så da følte jeg det var tryggest. Du er fornøyd med de eller?

Ellen sa...

Så kuuult at du skal være au pair! DET skal kanskje jeg også! Hvis jeg ikke får jobben da! Så er det i England da... men uansett ;) hvor mye betaler du i programavgift?

Related Posts with Thumbnails