Sider

søndag 4. september 2011

That Saturday we went to the 99

I går rydda jeg rommet hele dagen. Blir nok i alle fall to bagger til Oslo når den tiden kommer! På kvelden var det shopping. Fikk kjøpt spesialbestilt jeans til Astrid, hadegaver til unga, og bursdagsgave til gamla. I tillegg noe klær jeg trengte selv. Middagen ble inntatt på 99. Bestilte ris, fikk pommes frites, og maten til Chris var kald. Min var litt over lunket. Når vi kom hjem igjen matet vi baby, og pyntet tanken hans. Han syns det var heller skummelt, så vi måtta det alt ned, og heller sette opp en og en ting tror jeg. Han oppførte seg kjempe rart i alle fall. Ble nesten redd for om han var syk!


 Og så fikk jeg tattoveringer, delfinen har vært lovet i ett halvt år nå, så jammen meg på tide! Ble ikke så værst vel?
Noen har tegna meg litt rundt navlen, så ser skikkelig hairy and ekkel ut jo..

Gårsdagens handling ble satt igjen der. Ikke vits å ta med hit for å ta med dit igjen om ikke så alt for lenge uansett så da ble det slik.

Ellers spiste minibanken opp $23 i går. Prøvde å ordne det idag, men gav opp for det var jo så komplikert å la meg få snakke med et menneske og ikke en maskin. Ikke verdens undergang, men ikke blide på dem i dag nei! Nå skal jeg rydde litt mer klær tror jeg, og så nyte noen timer på stranda. Er 25 norskinger og skal bli regn de neste dagene så for jobbe litt med tan-linjene, de har begynt å forsvinne ganske fælt. Desverre.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails