Sider

søndag 11. september 2011

Norsk søndag

I dag gikk vi søndagstur i skogen, Wompatuck state park(bilder kommer muligens). Har villet dra dit siden jeg først så skiltet, syns det er et morsomt navn. Det var asfalt i skogen, så klart. Klarte å lure amerikanern med på noen stier da. Endte opp med å se et rådyr eller noe slikt. Men så var det nok-på tide å komme tilbake til sivilisasjonen. Luktet godt der, frisk luft i lungene er godt for meg og ungene. Dagens middag ble torsk(første gang på x antall måneder), sopp, ris og grønnsaksblanding. Ganske godt, overstekt/tørr fisk og undercooked grønnsaker. 

Til desseret hadde vi laga sjokolademousse. Fant oppskrift HER, som vi ca fulgte. Fant også ut at det funker dårlig å piske krem av light cream, man må kjøpe heavy. 

Norsk 70% kokesjokolade

Sjokolade i vannbad, egg-sukker-fløteblanding, og krempisking. 

Ferdig resultat. Ble ganske godt. Veldig mektig, veldig kremettersmak. Jeg liker ikke krem. Ganske kvalm nå, og jeg spiste ikke opp alt en gang

Og ellers så er jeg nå virkelig blitt en Harley-Davidson girl-Nøkkel og tskjorte, both in baby pink!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails