Sider

mandag 5. september 2011

Mega monday madness

I dag er det Labor day. Det er en helligdag ingen vet hvorfor man feirer. Man feirer arbeiderne eller noe slikt. Ikke noe spesielt som har skjedd. Jobb=lekeplassen og stranda. I morgen er det skole igjen for bigT. 

I kveld skulle Chris og jeg på turtle shopping. Planen var å få kjøpt en stor tank til Ragnar, så han kan få svømme litt. Men butikkene var jo stengt tidlig i dag, så da gikk den planen i vasken. Endte opp på Hanover mallet, fikk kjøpt ferdig en bursdagsgave, og noen kort. Og så kjøpte jeg meg en veske, for jeg har bare gigantisk og liten, nå fikk jeg meg en medium på salg. Genialt. Til slutt var vi på Taco bell.  Det var en stund siden, nesten to uker faktisk. 



Satser på å få låne bil på onsdag, så vi kan få kjøpt tank og stand da. Kom på at vi må jo få det med oss også, og det gjør vi nok ikke i mustangen min, selvom bagasjerommet er ganske stort... Bør være greit å få låne en bil da.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails