Sider

onsdag 17. august 2011

Hadde visst bursdag i går jeg...

Ble vekket før 8am av roping på utenfor døra mi (og en kløende fot). Frokost, dataloking/avslapping. Fikk en regning jeg ikke skjønner hva 200,- har gått til. Trente, increased my leg extension. Litt stolt. Begynte på 60 lbs i slutten av april. I går tok jeg flere sett med 160lbs! Deretter reiste jeg til Walmart, Chris hadde lønsjpause, så vi dro hjem til han hvor jeg fikk mate og kose litt med Raggie. Han er kjempe søt! Og så reiste jeg til Panera bread for lønsj by myself. Etter lønsjen begynte jeg med vondt i magen. Tenkte det bare var fordi jeg ble mett, slik jeg alltid blir der, men nei. Det ble bare værre. Spiste kake da jeg kom hjem. Var helt grei, ikke fantastisk. Blåste ut lys. Fikk gave. Boston veske+key chain+penger. Veldig glad for det!

Slappet av litt, kledde meg og så henta verdens beste meg. Stakk til taco bell, før vi dro på turtle stuff shopping. Svidde av $60 på skilpadda! Jeg følte meg ikke bra, så hadde egentlig ikke så lyst til å sitte i en kinosal resten av kvelden. Men kunne jo prøve. Tok en ibux og kjørte til kinoen. Men der var det laaang kø utafor til og med, så det ble uaktuelt.

Kjørte hjem, hadde en liten stopp langs stranda, hvor jeg fikk enda mer gaver. Vektløfterhansker (eneste jeg ønsket meg i år), wristbands, og en ny gymbag som kan glidelåses sammen til en bitteliten bæreting. Genialt! Tar liten plass i kofferten. Så nå ser jeg badass ut når jeg skal trene! Sovna nesten i bilen på vei hjem, sleit med å holde øya åpne. Men etter our little pit stop våkna jeg igjen, så fikk rydda rommet før jeg la meg.
Se så liten baggen kan bli!

Og stor!

Wristband


Og hansker

I natt sov jeg ikke noe godt, bare vrei meg rundt for hadde vondt i magen/frøys/var glovarm/vondt i kroppen. Og hadde mareritt. Så i dag har jeg hittil bare ligget i senga/sovet. Og det er planen for resten av dagen også.  Håper magen ordner seg snart. Orker ikke ha det slik lenger. Tredje gangen på 8mnd. Burde nok gå til legen kanskje... Tror jeg skal prøve meg på en dusj straks. Og kanskje litt mer mat. 4 skiver er jo ikke så mye...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails