Sider

søndag 31. juli 2011

Im a biker chick, baby

I går henta han meg på motorsykkelen. Det var gøy, og litt skummelt først. Gjorde ikke så mye... Spiste middag og så på Burlesque.. Den var ikke noe spesielt bra synes jeg. Så kjørte han meg hjem, og jeg stakk til stranda en stund. Helt stjernklart. Masse stjerner. Det var fint. Skulle blitt der hele natta.

Jada, gammelt bilde, men har ikke fått noen fra i går, og ingen tok bilde av oss...

I dag våkna jeg alt for tidlig. Sover så dårlig/lite for tiden. Ikke noe gøy. "Vondt" i halsen. Burde hatt på skjerf i går. Teite hals. Etterpå skal jeg jogge og på stranda tenker jeg. Trodde jeg skulle på whale watching i dag, men hadde misforstått, så det er neste helg. Det var teit. Hadde trengt å komme bort herfra nå. Vel, vel, bare 7 uker, 47,5 dager, igjen nå, så er jeg en fri kvinne.

Gårsdagens stirfry. God for en gangs skyld.
Legg merke til hjerteformen på maisene.

Kanskje jeg skal reise mer enn til California? Kanskje jeg skal ta en uke i Chicago, og noen dager til Canada, og Florida i tillegg? Bare ha en natt eller to her på begynnelsen og slutten av ferien? Blir jo sikkert en god stund til jeg kommer tilbake, så verdt å reise så mye som mulig nå... Mens jeg først er her tenker jeg på.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails