Sider

torsdag 21. juli 2011

I wish

I går fikk vi faktisk til å drepe muskler jeg ikke visste jeg hadde aka første time med personlig trener aka Chris. Det var egentlig gøy. Likte det, presser seg litt hardere og greit å ha noen å snakke med. Var på hans senter. De har LILLA innredning. Urettferdig. Tok ny personlig rekord i benkpress-60lbs!

Bilen "min". I wish. Neida, skal heller ha en '65/'66 versjon jeg. Lilla. Eller rød. Og muligens cabriolet. Og får jo sitte på med denne rett som det er, så ingen fare. Enda.

I dag har det vært for varmt. Slitsomt. 4 timer på stranda. Da var jeg lei, varm og sliten. En dag til nå, så er det helg. Dét blir deilig! I dag har jeg sendt inn ønskeliste på fly tilbake til Norge. Valgte 24., 25. eller 26. oktober. På henholdsvis 3, 2, og 1. plass på lista. Satser på 26. Og så har jeg sendt inn spørsmål om de har flere plasser på en tur i California, fra San Fransisco til Los Angeles. Håper det går i orden. Da må jeg bare finne ut om jeg skal være hos Chris resten av ferien min, eller om jeg skal ta noen dager i Canada... Jeg er usikker. Tenke litt på det, så hvordan det ordner seg med California osv. 

skal jeg ta en dusj, skrive ferdig et brev, og så skal jeg soveeee!

Skal jeg reise en liten tur til Canada? I såfall, hvor i Canada?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails