Sider

lørdag 11. juni 2011

Lørdag

Dagen startet rolig, fortsatte med trening. Jeg må gjøre noe med høyrearmen altså, den er mye svakere (og synlig mindre muskler) enn venstre armen(som jeg hadde problemer med i Norge..). Burde jo vært motsatt, pga skuldervondten OG the fact that I am høyrehendt... Jaja, blir vel orden på det når jeg starter med min personlige trener. Etter trening var det lønsj-eggerøre, paprika (!), og knekkebrød med gulost. Nammi. Så  har jeg vaska badet. Dét trengtes. Hehe, takk for at du kommer på besøk Astrid, så fikk jeg sparket i baken til å gjøre det. Nå skal jeg ta meg dusj/bad og så kommer Chris om noen timer. Vet ikke helt hva vi  skal. Sikkert dinner and a movie.

I dag kom hjelmen min i posten, men den var litte granne for stor, så spørs om jeg kanskje må bytte den... Hadde ikke lyst til det da, men safety first! I mårra er det car show her, om ikke det regner da.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails