Sider

torsdag 20. januar 2011

Soool!

Mandag slutta jeg tdlig på jobb, og så var jeg litt med Clare på ettermiddagen/kvelden.
Tirsdag vaska jeg leker i klor i over en time, uten hansker. Kan godt si at hendene mine lukta Tøyenbadet da ja! På kvelden var det Super Tuesday(=kino til $5) og Broccoli Cheddar på Panera med Chris. Vi så "The Dilemma". Not a very good movie. Helt grei. Og kinoesetene er fortsatt fæle, og kinoene her i landet er også iskalde. Hadde det veldig koselig da. (På tross av at Clare ditcha oss).
Onsdag var det regn, jobb, pizza til middag og neglfiksing/american idol hos Clare.
I dag er det soool og jobb. Så nå skal jeg kle på baby, trylle fram en vogn og så ut å gå på tur. I kveld blir det muligens film med Claudia, en tysk au pair som bor i Hingham.
I morgen er det meldt snøstorm. Heldigvis skal det stoppe å snø til klokka 4 pm da. I følge YR.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails