Sider

onsdag 5. januar 2011

På tide med et nytt innlegg?

Har ikke skjedd så himla mye siste dagene egentlig. Lørdag og søndag bare slappa jeg av i senga/her hjemme hele dagene. Mandag var det jobb igjen. Gikk greit nok tror jeg. Skulle ut å gå tur med en venn, men klarte ikke bestemme oss hvor så vi havna på mallet. Der fikk jeg kjøpt meg veske som hadde kostet $35, nå $10!

Tirsdag... Det var i går.. Da sov baby over 3 timer på mårran. Det var deilig, men egentlig ganske kjedelig. På kvelden var jeg på kino med Clare-bear og kjærsten. Vi så "How do you know?", ikke en spesielt bra film. Høytalerne var ødelagt type sprengt eller stilt inn feil eller noe, fucka lyd i alle fall. Og lerretet hang alt for høyt oppe for stolene. Jaja. Det er herved bevist, jeg liker ikke Hanover kinon. Etter kinon møtte jeg Chris og kompisen. Holdt dem med selskap mens de spiste middag.

I dag, onsdag, er planen en tur til Clare etter lønsj. Bringing some fine chocolate I got for Christmas. I kveld blir det film(type dvd) tror jeg. Hvis jeg får ha bilen. Satser på det. Nå må jeg skifte stinky diaper før hele huset får lukta inn.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails