Sider

torsdag 25. november 2010

Thanksgiving

Big mess up av meg, bildene kommer baklengs. So does the story. 

I kveld var det bål på parkeringsplassen. Det var STORT, største jeg har sett, mye større enn vanlige st.hansbål hjemme.
 Terrence & baby-sjekk øyenvippene til baby
 Brannfolka var jo der så klart, slik ser brannbilene ut her i landet, nymotens, høh?
 The bonfire

 Meg og the bonfire
 Det var faktisk ganske mange folk som dukket opp. Og mange unge. Så faktisk noen som ikke så så dumme ut. Og jeg som trodde det bare bodde middelaldrene folk her, og en barnefamilie her og der.

Tidligere i dag var vi hos Terrences bror på thanksgivingmiddag. Det var greit, litt kjedelig, men sånn blir det jo. Tok seg opp etterhvert da. Og mye god mat, selvom norsk tilbehør til kalkun er bedre, og mammas eplepai er best.
 Desseretene, noen av dem: sjokoladepai, eplepai, pumpkinpai, sugarcookies, sjokolade chip cookies, osv.
 Hovedretten: kalkun, potetmos, mais, sweet potatoes, stuffing, cranberrysaus.


De hadde dette bildet på oppslagstavla, er det ikke et norskt flagg jeg ser? Istedet for rødt så er det kamo.

Alt i alt en grei dag. Ikke noe sånn superspesiell. Var som et familie/middagsselskap. Men nå er jo ikke jeg oppvokst med thanksgiving da. Var koselig å møte en del av familien hans.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails