Sider

mandag 15. mars 2010

Happy

Da var intervjuet ferdig. Det gikk veldig bra tror jeg. Veldig hyggelig dude i alle fall! Så da er det bare å vente på å bli godkjent og slikt.
Det som skjedde var at han fortalte litt/presenterte litt programmet og sånn, så svarte jeg på 20 spm. Det var om sånn "hvorfor passer jeg til au pair, hva slags forhold har familien din" osv. Så leste jeg litt for han, trang bare lese to setninger(litt lange vel og merke) for han forstod at jeg forstod hva jeg leste. Det var jo positivt. Tenker jeg. Så skulle jeg krysse av for hvor ofte forskjellige ting hendte med meg. For eksempel "kler du deg sexy for å gå på jobb/handle", "hender det du ikke husker at du tok på deg de klærne" osv. Gikk egentlig ganske fort, til tross for 75 spørsmål.

Jeg trenger en utenomfamiliær referanse på at jeg er awsome barnepasser til:P Hjelpe meg?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails